Tkaniny certyfikaty

Tkaniny opis

Tabela

rozmiarów

Tabela

do zebrania miary

Strona główna

Pliki i formularze do pobrania

Reklamacja

Odstąpienie

od umowy

Polityka

Prywatności

Regulamin

sprzedaży

PRZETWARZANIE DANYCH

POLITYKA PRYWATNOŚCI

W tym dokumencie znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.wolnopracownia.pl.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Aleksandra Perczak prowadząca jednoosobową nierejestrowaną działalność gospodarczą pod nazwą Wolno Pracownia.

Jeżeli skrócone informacje są dla Ciebie niewystarczające, poniżej znajdziesz dalsze szczegóły.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres kontakt@wolnopracownia.pl.

 

Składając zamówienie, kontaktując się z nami poprzez formularz kontaktowy na stronie, zapisując się do newslettera, składając reklamację przekazujesz nam swoje dane osobowe, a my gwarantujemy Ci, że Twoje dane pozostaną poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Wyświetlamy na stronie treści pochodzące z serwisów społecznościowych, firmy Facebook oraz Instagram. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Facebook i Instagram.

Korzystamy z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, które zbierają anonimowe informacje na temat Twoich odwiedzin strony, na przykład podstrony odwiedziłeś, czas jaki spędziłeś na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usługi Google Analytics.

Wykorzystujemy pliki cookies własne, byś mógł w sposób komfortowy korzystać ze strony.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony internetowej, takich jak: zapoznanie się z ofertą produktów, złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza kontaktowego, obsługa umów, rozpatrywanie reklamacji i odstąpień, wypełnianie obowiązków prawnych podatkowych, wysyłka newslettera, sprawy dotyczące roszczeń, analiza, statystyka, marketing itp. Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ZWROTY I REKLAMACJE

Wymiana produktu

Reklamacja

Odstąpienie Konsumenta od umowy (zwrot)

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (zgodnie z art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta).

Zgodnie z powyższym wszystkie modyfikacje produktu podstawowego wprowadzane na życzenie Kupującego, takie jak zmiana standardowej kolorystyki, modyfikacje w obrębie konstrukcji odzieży (zmiana rękawa, zapięcia, długość niestandardowa itp), usługa szycia miarowego, nie podlegają zwrotowi.

Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia –pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną.

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy na adres mailowy Sprzedającego lub pocztą.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.

Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

W chwili obecnej nie posiadam żadnego stanu magazynowego produktów, w związku z tym nie ma możliwości wymiany produktów (na inny model, rozmiar, kolor itp). Wyznaję zasadę produkowania minimalnej niezbędnej ilości produktów w odpowiedzi na potrzeby odbiorców, szyję bezpośrednio po zamówieniu, nie posiadam żadnych nadwyżek produktów. Poinformuję Klientów o wprowadzeniu stanów magazynowych, gdy zdecyduję o ich utworzeniu.

Wymiana produktu na inny jest możliwa tylko wtedy, gdy Sprzedawca fizycznie posiada dany produkt na magazynie. W przypadku szycia na zamówienie Sprzedawca może odmówić wymiany towaru na inny. Jeśli Klient chce wymienić produkt na inny powinien skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej kontakt@wolnopracownia.pl w celu ustalenia, czy Sprzedawca posiada dany produkt na magazynie.

Wymiana towaru jest rozumiana jako zawarcie ponownej umowy kupna-sprzedaży. Jeśli Klient chce wymienić zakupiony produkt na inny powinien najpierw dokonać zwrotu produktu na podany przez Sprzedawcę adres, a następnie dokonać ponownego zakupu produktu.

 

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę (rękojmia za wady).

Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach Kupujący może między innymi żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.

Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

Za wadę uważa się widoczne uszkodzenia tkaniny, zepsuty suwak, wybrakowane elementy odzieży, ubrudzoną tkaninę i tym podobne.

Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.

W celu złożenia reklamacji Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak i pocztą elektroniczną.

Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą środka komunikacji którego użył Kupujący przy składaniu reklamacji.

Jeśli reklamacja zostanie uznana Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty zamówienia i przesyłki.

Regulaminy i zasady

Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje o zasadach mojej działalności, Regulamin Sprzedaży, zasady wysyłki, zwrotów, reklamacji, oraz inne ważne dane. Jeżeli czegoś brakuje, śmiało skontaktuj się ze mną poprzez formularz lub napisz do mnie!

MOJE ZASADY

w skrócie

  • Całość należności za złożone zamówienie musi zostać wpłacona na moje konto w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia przeze mnie zamówienia (odebrania wiadomości email stanowiącej o zgodzie Klienta na cenę, termin realizacji oraz zaakceptowanie Regulaminu). Obecnie przyjmuję wyłącznie płatności przelewem tradycyjnym. Szczegóły płatności oraz dane do przelewu omawiam z Klientem podczas wymiany wiadomości o zamówieniu lub wysyłam w osobnej wiadomości email po złożeniu zamówienia w Sklepie.

  • Ceny przedmiotów składają się w znacznej części z kosztów materiałów, a więc tkaniny, dodatków krawieckich, kosztu eksploatacji maszyny, kosztów prania i prasowania, kosztów pakowania, oraz kosztów czasu mojej pracy, którą jest zaprojektowanie formy papierowej, modelowanie- dostosowywanie do sylwetki, szycie oraz przygotowanie przesyłki. W cenę wliczony jest podatek. Uwzględniam marżę w wysokości 10-20%, której całość przeznaczana jest na działanie i rozwój pracowni: moje kursy doszkalające, fotografię, przeglądy i naprawy sprzętów itp koszty bieżące, oraz pracę nad przyszłymi projektami.

  • Dostępność rodzajów i kolorów tkanin zależy od dostaw producenta i hurtowni. Ceny uzależnione są od kosztów surowców i zastrzegam sobie prawo podniesienia cen w przypadku znacznego wzrostu kosztów. Cena danego projektu zaakceptowana przez klienta w czasie składania zamówienia, którego realizacja już się rozpoczęła, pozostaje niezmieniona. Ceny przesyłki uzależnione są od cen wyznaczanych przez firmy transportowe. Zastrzegam sobie prawo do ich zmiany w przypadku podniesienia cen przez przewoźników, bez zmiany kosztu przesyłki w zamówieniach będących w trakcie realizacji.

  • Nie przewiduję obniżek promocyjnych. Wyznaję zasadę transparentności, czyli rzetelnie informuję o kosztach produkcji, czasie pracy i moich zyskach. Nie zawyżam cen, aby móc organizować duże obniżki. Wolę na co dzień wyznaczać ceny w miarę możliwości atrakcyjne dla klientów, które jednocześnie pozwalają mi pokryć niezbędne koszty.

  • W przypadku zwrotów/ reklamacji kwota należna zostaje zwrócona w ten sam sposób, w jaki została wpłacona na moje konto zgodnie z terminem przewidzianym przez przepisy prawa.

  • Wysyłka jest możliwa na terenie Polski, oraz po ewentualnym uzgodnieniu poza jej granicami. Sposób wysyłki jest ustalany w trakcie składania zamówienia lub drogą mailową (Inpost Paczkomaty, Kurier InPost, Orlen Paczka lub ewentualnie inne do ustalenia). Koszt wysyłki pokrywa kupujący, kwota wysyłki nie jest wliczona w cenę zamówienia. Nie wysyłam przesyłek pobraniowych.

  • Paczki wysyłam jak najszybciej od terminu zakończenia realizacji zamówienia, zwykle nie później niż w ciągu 3 dni roboczych. Termin realizacji zamówienia, tj. zaprojektowania i uszycia części odzieży, szacowany jest przeze mnie na początku składania zamówienia i po zaakceptowaniu przez Klienta staram się dotrzymać tego terminu, zwykle wynosi on około 3-4 tygodni. O wszelkich zmianach informuję Klienta mailowo.

  • Staram się pakować przesyłki w sposób możliwie najbardziej ekologiczny- wykorzystując opakowania, w których otrzymałam np tkaniny lub inne zamówienia, używam minimalnej ilości plastiku i dążę do tego, aby wywierać jak najmniejszy negatywny wpływ na środowisko. Jeśli kupujesz prezent i chcesz, aby zapakować go w szczególny sposób, skontaktuj się ze mną w czasie składania zamówienia i daj znać, zrobię co w mojej mocy żeby sprostać Twoim wymaganiom.

  • Ubrania są wykonane z tkanin naturalnych lub z domieszkami tkanin sztucznych (wytwarzanych sztucznie z surowców pochodzenia naturalnego, np wiskoza, tencel). Są to tkaniny, o które należy dbać szczególnie, zatem zapoznaj się z instrukcją prania i prasowania odzieży. Odwdzięczy się długimi latami pięknego wyglądu i niesamowitej wygody. Wszelkie informacje zawarte są na stronie oraz moich social mediach, jestem również do dyspozycji mailowo, jeśli masz jakieś pytania. Nie odpowiadam za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania bądź niewłaściwego prania, prasowania, suszenia, farbowania, przerabiania ani innych zabiegów wykonanych na danym ubraniu.

  • Prowadzę nierejestrowaną działalność gospodarczą, poza tym pracuję w innym zawodzie. Cechą tej formy działalności jest ograniczony miesięczny limit przychodów. Z tego powodu przyjmuję średnio 4-5 zamówień miesięcznie. Płacę podatki w Polsce. Jako sprzedawcę obowiązują mnie wszelkie przepisy prawne odpowiednie dla tożsamej działalności gospodarczej.

  • Zamówienie można złożyć poprzez sklep internetowy lub komunikując się ze mną na drodze wymiany wiadomości email. Składając zamówienie poprzez sklep internetowy należy wybrać produkt, następnie kliknąć "Dodaj do koszyka", następnie wybrać dostępne opcje wariantów produktu i potwierdzić złożenie zamówienia. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkty są szyte dopiero po potwierdzeniu zamówienia i otrzymaniu zapłaty. Formularz kontaktowy oraz adres mailowy znajdują się na dole strony.

  • Przedmioty zakupione u mnie podlegają prawu do zwrotu, reklamacji i rękojmi. Przedmioty personalizowane oraz zamówienia indywidualne są wyłączone z części tego prawa i nie podlegają zwrotom ani wymianie, mogą natomiast podlegać rękojmi za wady w przypadku niezgodności z zamówieniem. Formularze zwrotu i reklamacji są dostępne poniżej. Rozpatrzę wszelkie uwagi zgłoszone pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania formularza.

  • Wszelkich zmian w sylwetce ubrania mogę dokonać jedynie podczas etapu projektowania. Gdy rozpocznę szycie, nie jest to możliwe, dlatego proszę o dokładne sprawdzenie tabeli wymiarów, przeczytanie instrukcji zbierania miary, oraz przeprowadzenie pomiarów możliwie dokładnie, najlepiej z pomocą drugiej osoby. Po uszyciu nie jestem w stanie przedłużyć ani znacznie zmienić żadnego elementu odzieży, mogę jedynie w ramach reklamacji zwęzić/skrócić ubranie. Nie odpowiadam również za prawidłowość zdejmowania miary, o ile nie odbywa się podczas wizyty osobistej w pracowni. O etapie realizacji zamówienia informuję drogą emailową.

  • W czasie składania zamówienia drogą emailową przesyłam Regulamin i informuję o wszystkich zasadach sprzedaży. Umowę sprzedaży uważam za zawartą w momencie potwierdzenia zamówienia w Sklepie internetowym lub po zaakceptowania przez Klienta ceny, terminu realizacji zamówienia oraz Regulaminu dołączonego w postaci załącznika do wiadomości email, gdy komunikacja przebiegała drogą wymiany wiadomości.

Wolno

Pracownia odzieży autorskiej
Szycie na
miarę

prosto z natury Wolno Pracownia

Lokalizacja

Zwroty, reklamacje

Regulamin

Twój e-mail:

Numer telefonu

Treść wiadomości:

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Aleksandra Perczak

kontakt@wolnopracownia.pl

KONTAKT